Handelsbetingelser

Betaling

Dyre-handel.dk modtager betaling med PayPal, VISA, Mastercard og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Det er også muligt at betale via bankoverførsel. Dette kan gøres i checkout. Varer sendes først efter betaling er modtaget.

Betalingen kan overføres til Dyre-handel.dk. Arbejdernes Landsbank. Reg: 5323. Kontonummer: 0249405.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Dyre-handel.dk bruger en godkendt betalingsserver via PayPal og DIBS (Nets), der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Dyre-handel.dk sender pakker med både GLS og PostNord og du vælger selv i din checkout, hvilken løsning og udbyder du ønsker. Vi sender på alle hverdage. Vi sender samme dag, hvis din ordre er indgået inden kl. 12.00.

Fragten er gratis, hvis dit samlede indkøb inkl. moms er på 500 kr. eller derover.

Fragt med GLS er momspligtig. Fragt med PostNord under 20 kg. er ikke momspligtig.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Din mulighed for at få ret i en reklamation kan dog ophøre, før reklamationsfristen er udløbet, hvis varen ikke er beregnet til at holde i to år, eller den ved naturlig brug er slidt op inden fristens udløb. Altså hvis der er en udløbsdato. F.eks. på foder.

Dyre-handel.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved reklamationer rettes henvendelse til :

info@dyre-handel.dk

Ved returnering pga. reklamation, sendes til:

Dyre-handel.dk
V /Tia Svensson
Æblets Kvarter 56B
2990 Nivå

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I – senest 14 dage efter – returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@dyre-handel.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelses-formular og sende med retur. Den finder du her www.dyre-handel.dk/fortrydelsesformular

Pakker kan returneres til:

Dyre-handel.dk
V /Tia Svensson
Æblets Kvarter 56B
2990 Nivå

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@dyre-handel.dk